Volné pozice Nové zákaznické centrum O2! Moderní prostory a skvělý tým

Nové zákaznické centrum O2! Moderní prostory a skvělý tým

Ostrava
Plný úvazek
Pro absolventy

Chceš pracovat v nových, moderních prostorech? Láká tě svět technologií a obchodu?

V září jsme otevřeli nové zákaznické centrum O2. Kromě krásných kanceláří a relaxačního O2 Hubu máme i skvělý tým lidí, kterým s řešením požadavků pomáhá umělá inteligence. Pokroku se tedy nebojíme.

Hledáš změnu? Přidej se k nám!

Co tě s námi čeká?

  • Kvalitní zaškolení, naši trenéři tě naučí vše potřebné pro práci
  • Tvojí hlavní náplní práce bude telefonicky komunikovat s našimi zákazníky a hledat pro ně to nejlepší řešení
  • Práce, kde můžeš kreativně využít své zkušenosti a znalosti v obchodě


Pracovní doba: 3 směny (8:00-16:30h., 9:00 - 17:30h., 10:30-19:00h.)

Fixní základ je 24 000 Kč, po zapracování 29 000 Kč a pak je to o provizích. V průměru si naši specialisté odnášejí 40 000 Kč a více.

Na začátku tě podpoříme nástupním bonusem ve výši 15 000 Kč!

Bez čeho se neobejdeš?

  • Komunikace - nebojíš se mluvit
  • Spolupráce - baví tě práce v týmu
  • Prodejního ducha - najdeš řešení i tam, kde ho ostatní nevidí



S výběrem pomáhá
Lucie Zemánková

Lucie Zemánková

Specialistka náboru

Začni svou cestu v O2

Sdílet pozici


Benefity pro tebe

Příspěvek nováčkům
Náborový příspěvek až 15 000 Kč v prvních 3 měsících.
Příspěvek nováčkům
Až 18 000 Kč na nový telefon
Každé 3 roky příspěvek na mobil, který si sám vybereš.
Až 18 000 Kč na nový telefon
Zaměstnanecký tarif
Neomezené volání, SMS a data jen za 89 Kč měsíčně.
Zaměstnanecký tarif
Firemní stravování
110 Kč na jídlo za každý odpracovaný den. Přímo do výplaty.
Firemní stravování
18 000 Benefit bodů
Na relax, nákupy, dovolenou. Pro radost.
18 000 Benefit bodů
5 týdnů dovolené
Dostatek volna pro odpočinek je samozřejmost.
5 týdnů dovolené
Multisport karta
Nadupaná vstupenka do wellness a fitka za výhodnou cenu.
Multisport karta
Shell karta
Tankování u Shellky za nejvýhodnější ceny na trhu.​
Shell karta
S výběrem pomáhá
Lucie Zemánková

Lucie Zemánková

Specialistka náboru





Co říkají o práci v O2 kolegové

Jana Jana
Petr Petr
Nejvíc mě baví to, že práce není jednotvárná. Každý den řeším spoustu různých požadavků. Je to totiž výzva vyřešit všechny požadavky tak, aby zákazníci odcházeli maximálně spokojení. I tak tu ale máme pozitivní a přátelskou atmosféru. Kdo chce navíc kariérně růst, dostane tady vždycky šanci ukázat, co umí.
Jana • Retence
V O2 jsem 26 let a práce mě stále velmi baví. Neustále mohu pracovat na něčem novém a nikdy se nenudím. Sám jsem začínal jako opravář telefonních budek. Přes mistra údržby nebo specialistu pro řešení reklamací jsem se dostal až na supervizora O2 Guru týmu. Kdo se chce prací bavit, nebojí se změn a výzev, bude se mu u nás líbit.
Petr • O2 Guru tým





Jak to bude probíhat

Přihlásíš se na pozici
1
Přihlásíš se na pozici
Seznámíme se po telefonu
2
Seznámíme se po telefonu
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
3
Lépe se poznáme (on-line nebo off-line)
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si
4
Pokud budeme vzájemně spokojení, plácneme si



Vyberte si pozici v Zákaznickém centru

Vyhledávám pozice

Hledali jsme, kde se dalo, ale tuhle stránku jsme bohužel nenašli.

Žádná pozice nezaujala?

Dejte nám o sobě vědět. Pokud se uvolní pozice, která by vás mohla zajímat, ozveme se vám.

OK, to beru
Přidejte se k nám
O2 na Instagramu

I tohle jsme my. #O2 Žije

Poslat nabídku na e-mail