Do týmu digitálních zákaznických cest hledáme UX designera/ku, který/á má chuť růst, učit se od zkušených kolegů a podílet se na návrhu aplikací a webů, které denně používají statisíce zákazníků.
Co tě u nás čeká
- Možnost pracovat na viditelných digitálních produktech O2, které používají reální zákazníci
- Mentoring od zkušených UX a UI designerů i výzkumníků
- Příležitost rozvíjet se v oblasti designu, výzkumu i strategického uvažování
- Stabilita velké firmy, ale přístup menšího týmu
Co u tebe hledáme
- Máš 1–3 roky zkušeností s návrhem webových nebo mobilních aplikací
- Umíš si zorganizovat práci, držet termíny a dotáhnout věci do konce
- Přemýšlíš v souvislostech – nejen o tom, co navrhuješ, ale i proč
- Proaktivně vyhledáváš konstruktivní zpětnou vazbu
- Snažíš se návrhy neustále zlepšovat pro potřeby uživatelů a zákazníků
- Zvládáš nástroje jako Figma, Miro, a bez problému komunikuješ přes MS Teams
- Zajímáš se o nové trendy v designu, ale také znáš pojmy jako je UCD, HCD, Design Thinking, Double Diamond, atp.
- Neustále se vzděláváš, čteš knížky, děláš kurzy. Chceš být ten nejlepší designér a dělat věci dobře.
- Důležité je, abys uměl/a správně designově přemýšlet, vše ostatní tě doučíme.