Rozhovory
O2 Žije Příběhy

Sehrané trio O2 Guru Ambasadorů doplňuje Jan Klimeš

Lucie Svobodová
aktualizováno 05. 01. 2024
Sdílet článek

Reprezentují firmu O2, jsou nadšeni do moderních technologií, motivují svůj tým, a hlavně mají to nejmodřejší srdce – to jsou O2 Guru Ambasadoři. Nová posila, která se k týmu přidala, je Jan Klimeš. Od konzultantské zkušenosti v prodejně, přes O2 Guru, se po třech letech vypracoval na O2 Guru Ambasadora a bude tak doplňovat již sehrané trio Jirky Řezáče, Zdeňka Brunclíka a Jakuba Olšanského. O jejich „práci“ jsme psali v článku na Modrém blogu. Nyní jsme se nové tváře Honzy zeptali na pár otázek o jeho cestě světem O2. 

Honzo, proč sis vybral O2? 

Do O2 jsem nastoupil 1. prosince 2020, oslavil jsem tedy tříleté výročí. Po zkušenostech z gastronomie jsem hledal jistotu a stabilitu, kterou mi O2 nabízí. Začínal jsem jako klasický konzultant v prodejně v pražských Letňanech, na které jsem denně odbavoval desítky lidí a řešil jejich požadavky. Po roce v modrém jsem se kariérně posunul a převlékl se do dresu O2 Guru. Pro mě je důležitá celá komunita a kolektiv, O2 je vlastně mým druhým domovem. Našel jsem tu přátele, například Zdeňka Hrušku. Ten také dělal Guráče a nyní se vypracoval z manažera prodejny až na podporu všem prodejnám v České republice, on je má chodící podpora. To vše mi dříve chybělo a v O2 jsem to našel.

Jaký je rozdíl mezi konzultantem a O2 Guru? 

Práce konzultanta a Guráče je v některých věcech rozdílná. O2 Guru musí vidět „modře“, být velmi profesionální, prozákaznický, mít zálibu v technologiích a skvělý rozhled skrz celé O2. Jeho dalším úkolem je zajistit hladký chod prodejny, na které působí, a to hlavně z hlediska produktů a technologického vybavení.

Co jsou ty základní schopnosti, které musí O2 Guru mít? 

Klíčové je umět hledat informace a případně vědět, komu zavolat. Dále je důležité umět zákazníkům jednoduše vysvětlit to, co je relativně složité. Vždy se snažit vnímat potřeby zákazníka a doporučit mu tu nejvhodnější možnou variantu „na první dobrou“ přímo v prodejně a zajistit mu tak skvělý zážitek z návštěvy.

Honzo, jak jsme už v úvodu napověděli, ty ses teď nově posunul ještě o level výš na pozici O2 Guru Ambasadora. Jaká je teď tvoje nová role? 

O2 Guru Ambasadorů není sto padesát, ale jsme čtyři. Kromě prezentace naší firmy na akcích ručíme za všechny ostatní Guráče, které školíme, motivujeme a pomáháme jim i v jejich prodejnách.

Jaká byla tvoje cesta stát se ambasadorem a co tě na tom lákalo nejvíce? 

V létě jsem využil nabídky a jel O2 Guru Ambasadorům pomáhat na festival HRADY CZ. Ukázal jsem tím vlastní iniciativu, zájem a zápal pro firmu. Poté jsem si prošel klasickým výběrovým řízením. Bral jsem to jako velkou výzvu. Nejvíce mě na té pozici lákalo, že můžu být tváří firmy O2 a že jsme svým způsobem jedineční. Jednou bych si třeba chtěl moderovat celý O2 Guru Veletrh. Ten si mimochodem pochvalují nejen Guráči, ale i všichni dodavatelé telefonů a příslušenství, kteří jednohlasně potvrzují, že podobnou akci nikde jinde neviděli.

Přejeme ti hodně štěstí v nové roli O2 Guru Ambasadora a těšíme se na viděnou na jedné z mnoha akcí, kde budete prezentovat O2 a inspirovat naše zákazníky. 


Najděte si pozici podle svých představ
a pojďte do toho s námi!

Lucie Svobodová | Specialista komunikace

„V našem oboru musí člověk doufat v to nejlepší a být připravený na to nejhorší.“